Soms moet je veranderen om jezelf te blijven….

 Beste Kalli partner,

Inspiratie verleid ons tot originaliteit en op basis daarvan gaat Kalli binnenkort een aantal zaken verbeteren!                                                                                        Daar waar Kalli in het verleden voornamelijk een breed assortiment hanteerde, gaan we nu een bewuste keuze maken voor een smaller                      assortiment met de nadruk op “armbanden en creolen”. Méér voorraad per artikel en dus grotere kans op een hogere en betere omzetsnelheid              voor u als retailer.

Waarom deze keuze?

We gaan terug naar onze roots, daar waar wij vandaan komen en goed in zijn. In het verleden zijn wij begonnen en hebben we bekendheid            verworven met onze armbanden en creolen. In de loop der tijd zijn er veel extra artikelen toegevoegd aan ons assortiment,                                          uiteindelijk zijn wij daardoor verder weg van onze core business gegaan. Uiteraard blijft ons enthousiasme bestaan voor colliers, ringen                                  en alle andere sieraden en zullen deze zeker in onze collectie blijven. Maar nu is de tijd rijp om weer de focus op onze kern producten te leggen.              Van alleskunner terug naar de specialist in armbanden en creolen. En dat heeft ook voordelen voor u als retailer!

De voordelen voor u!

Zoals gezegd gaat de voorraad per hoofdartikel armbanden en creolen omhoog dus kunnen we sneller schakelen bij een ‘fast moving item’.          Daarnaast investeren we flink in het vernieuwen van het ordersysteem, waardoor zaken eenvoudiger en sneller voor u gaan.                                                      Ook willen we de komende maanden insteken op een duidelijke communicatie en een solide marketing naar u en uw klanten.                                                Samen gaan wij Kalli als brand neerzetten!

Binnenkort gaat u meer vernemen over deze koerswijziging en de vervolgstappen.

Building a brand

De keuze voor focus in assortiment maakt tevens onderdeel uit van de brandstrategie, wij gaan fors investeren om Kalli opnieuw te gaan positioneren. De specialist in armbanden en creolen! Onze communicatie, marketing, visuals en displays zullen ook deze vernieuwde uitstraling krijgen.                  “KALLI, IDENTITY BY SIMPLICITY ”

Met hartelijke groet,

Dawai & Souwena